Młodszy specjalista ds. administracyjnych – Baniocha

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO (internetowa baza danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami) wraz z bieżącą administracją i aktualizacją informacji
  • prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO
  • weryfikacja i bieżąca kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do systemu BDO
  • bieżąca pomoc w pracach administracyjnych

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wykształcenie wyższe (administracja, ochrona środowiska lub pokrewne)
  • znajomość pakietu MS Office
  • dobra organizacja pracy, systematyczność i skrupulatność;
  • terminowość realizacji zadań
  • wiedza na temat zagadnień oraz przepisów prawnych związanych z ochroną środowiska i gospodarki odpadami będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pracę w młodym przyjaznym zespole
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
  • wsparcie na każdym etapie pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • pracę w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku

 

Miejsce pracy: Łubna 50c, 05-532 Baniocha

Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą pracy – wypełnij formularz 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.


Prosimy o umieszczenie klauzuli RODO w przesyłanych CV

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz..Urz. UE L2016 nr 119, s. 1)